Kattgubben: Finns det nån spelare i Modo som vi vill ha om de åker? Nej enligt mig. Vissa har nämnt Bernard men jag har ingen förståelse för det. Blir fortfarande lycklig över att vi slapp honom när Modo gick upp, inget jag sett ändrar det. Precis som Saik kan skatta sig lyckliga över att de slapp Woods av samma anledning.
Annars har jag gjort en helomvändning i HA-slutspelet. Åker Modo vill jag ha upp Löven. De kommer stjäla poäng av främst Saik men kanske även Luleå och när det gäller förutsättningar i SHL är de betydligt beskedligare än DIF. Samt att jag hatar dem. Fast inte på samma vis som LHC, de äcklas jag av
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.