Rox1: oavsett vilka som går vidare av blötröven och råttspillningen så kommer jag hålla på BIK i resten av detta HA-slutspel men redan nu säger kristalkulan följande: blötröven slår ut råtterna (kulan är lite suddig här dock). Aphuset kommer då välja SSK. Aphuset kommer slå ut SSK och blötröven kommer slå ut BIK (det brukar ju bli så) Sedan vinner Aphuset finalen och vi får två bortamatcher på Hovet nästa säsong.
Hur ska Timrå råda bot på Frölundas köttmur framför deras målvakt.
Hur ska Timrå få bort deras spelare som står och balanserar på linjen till målgården framför Juel. Jag tycker mig se att Frölunda står i målgården lite nu och då, men domaren blåser tyvärr aldrig av spelet och flyttar ut tekningen. Kan Timrå lösa dessa två punkter så vinner vi matchen i kväll. Men hur löser Timrå dessa två problem?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer