Rox1: oavsett vilka som går vidare av blötröven och råttspillningen så kommer jag hålla på BIK i resten av detta HA-slutspel men redan nu säger kristalkulan följande: blötröven slår ut råtterna (kulan är lite suddig här dock). Aphuset kommer då välja SSK. Aphuset kommer slå ut SSK och blötröven kommer slå ut BIK (det brukar ju bli så) Sedan vinner Aphuset finalen och vi får två bortamatcher på Hovet nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
blötröven slår ut råtterna (kulan är lite suddig här dock).
Aphuset kommer då välja SSK.
Aphuset kommer slå ut SSK och blötröven kommer slå ut BIK (det brukar ju bli så)
Sedan vinner Aphuset finalen och vi får två bortamatcher på Hovet nästa säsong.