sargad: vill minnas honom mer som hårt arbetande än en poängmakare. Sjukt bra poängsnitt av Oliver K förresten. 35p på 36 matcher men han får faan steppa upp lite för i slutspelet har han ju bara 1p på 3 matcher. Joel Kellman känns som en intressant ersättare, kollar man hans poängsnitt så var han ju riktigt på g i KHK innan han drog över till AHL. Kom kanske tillbaka med lite stukat självförtroende men kurvan på hans stats pekar uppåt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sjukt bra poängsnitt av Oliver K förresten. 35p på 36 matcher men han får faan steppa upp lite för i slutspelet har han ju bara 1p på 3 matcher.
Joel Kellman känns som en intressant ersättare, kollar man hans poängsnitt så var han ju riktigt på g i KHK innan han drog över till AHL. Kom kanske tillbaka med lite stukat självförtroende men kurvan på hans stats pekar uppåt!