1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2852078

Sv: Apropå nånting...
sargad: Törnqvist hade en "one hit wonder" säsong hos oss. Inte varit nära att producera liknande efter i karriären.
Men vem vet. Han kanske har de där 30 ish poängen i sig än. Vill minnas han hade ett ruskigt skott. Han hade väl nån patenterad skottvariant där han åkte och gjorde nån snabb vändning och skott i första krysset.

Man har ju varit nöjda med arbetskapaciteten från LHC håll i allafall.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tufft för gnaget nu, spelat helt okej men ligger under med 0-2 mot Karlskoga. Tror de kommer ryka, känns för svaga för motståndet över sju matcher.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...