Villervalla: jag lider med hur ineffektiva vi är. Skjuter oftast mitt i magen på målvakten. Tom Dahlén lyckas inte flippa den över benskyddet. Sååå jädra typiskt Timrå. Kom igen nu!
Joslan00: Frölunda håller oss utanför. Ligger rätt i linjen hela tiden. Vi har just nu inga nycklar att låsa upp dem. Dessutom är vi ineffektiv. Det är en dålig kombo. Men deras målis släpper ju en massa returer, men då måste ju fler våga kliva in där.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...