Kapanenen försvinner till Kanada i vilket fall som helst, han kommer inte spela i Montreal utan hamnar i AHL, de vill nog inte ha kvar honom i Timrå då utvecklingen inte går framåt. Hållander blir nog kvar och även Dahlén.
Villervalla: Haha, ja jag är inne på samma sak. Hållanders bomullspsyke kmr inte hålla i NHL. Kapanen är för dålig, enkelspårig. Finns en miljon nordamerikaner som är bättre med samma skills. Forsmark kmr aldrig till NHL Dahlén blir kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer