Ska man tolka pressmeddelandet som att inte fler kommer att lämna?
Det känns ju lite skumt. Jag tänker på Erixsons situation, Dahlen ev går till Schweiz och Forsmark ev till NHL. Känns lite tidigt att gå ut med ett sådant uttalande...
Frebog: Vilket reser en lite kul hypotetisk fråga... skulle ni välja att behålla Hållander om det samtidigt innebar att #37, #55 och #63 också blir kvar?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer