roger_sundsvall: Med tanke på Ollis kommentarer om familjesituationen skulle jag inte bli förvånad om han skulle bryta kontraktet redan i vår. Men troligast blir han kvar en säsong i alla fall. Kan de inte lösa att hans fru kommer över är det nog sista säsongen i TIK.
+ 1