RunarUp: Det som gör mig fundersam är vad domarna kan göra i situationer som blir fel. Visserligen så känns det som om dom inte har rum att kompromissa och att se genom fingrarna men om ett domslut är fel så finns det varken plats eller vett att ändra på det.
Ska man döma bort ett mål för att dom missade en icing för 1 minut sedan, eller 15 sekunder, ska det finnas en gräns? Felaktiga utvisningar, ska vi kräva ett telefonsamtal på vartenda incident? Det verkar inte räcka längre att säga "vi gjorde fel"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska man döma bort ett mål för att dom missade en icing för 1 minut sedan, eller 15 sekunder, ska det finnas en gräns? Felaktiga utvisningar, ska vi kräva ett telefonsamtal på vartenda incident? Det verkar inte räcka längre att säga "vi gjorde fel"