1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2866208

Sv: Apropå nånting...
Peja: fast vad gäller tripping eller inte så spelar det egentligen ingen roll om du gör en rörelse medvetet eller inte..
Gäller inte bara i den situation som diskuteras. Utan generellt..
Det är då som kommentatorer osv brukar använda gamla klyschor som .."du är alltid ansvarig för din egen klubba"

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Man njuter ju orimligt mycket av att Frölunda får utstå EXAKT samma sak som vi fick i kvarten.

Stulen match i förlängning, orimliga studsar emot i match 5 där allt bara går in utan anledning...

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Ja - men om man kollar på situationen utan att förstå kontexten (kontakt i målgården där målvakten har tolkningsföreträde) så fattar man ju ingenting kring hur domarna tänker och hur regelverket fungerar. Hela domslutet grundas liksom på att det sker inuti målgården.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer