1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2870901

Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: man borde börja med att kräva att han ska träna i Timrå och inte åka hem till USA. Om han nu ska vara så fruktansvärt egoistisk och testa på en comeback med Timrås ekonomi. När han bara hade kunnat rulla tummarna och få försäkringspengar.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
OlliOlla: Jag tror att Erixon och Timrå insett att detta med come back är uteslutet. Går Försäkringskassan med på rehab i USA? Känns tveksamt. Går Timrå med på rehab i USA? Känns också tveksamt. Så länge inget officiellt kommer ut, så nyttjas nog F-kassan så länge det går, sen bryts kontraktet.
Även en Tim E. fullt frisk har problem med att gå in på 6 backar när truppen är klar. En väldigt dyr 6e back.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer