OlliOlla: Jag tror att Erixon och Timrå insett att detta med come back är uteslutet. Går Försäkringskassan med på rehab i USA? Känns tveksamt. Går Timrå med på rehab i USA? Känns också tveksamt. Så länge inget officiellt kommer ut, så nyttjas nog F-kassan så länge det går, sen bryts kontraktet. Även en Tim E. fullt frisk har problem med att gå in på 6 backar när truppen är klar. En väldigt dyr 6e back.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även en Tim E. fullt frisk har problem med att gå in på 6 backar när truppen är klar. En väldigt dyr 6e back.