Men nu en akut och jävligt viktig fråga här: När kan nån ansvarig för HS se till att ändra regeln att man inte får byta nick mer än en gång/år? Man kan ju fan inte behöva dras med det här till januari nästa år efter det här 😂
mikenomad: HAHHAHAHAHAH! Jag glömde skriva hur synd jag tycker om alla som ändrade nick. Min bild bytes snart. Däremot inte till den innan - det var Sagranden.
Du kan få låna mitt inlogg och skriva i mitt namn. Våga tänk nytt, där kan vi gå före föreningen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...