Men nu en akut och jävligt viktig fråga här: När kan nån ansvarig för HS se till att ändra regeln att man inte får byta nick mer än en gång/år? Man kan ju fan inte behöva dras med det här till januari nästa år efter det här 😂
Det osar katt i föreningen. Från att kunna tro på ett guld inom några år, är jag numera väldigt säker på HA inom ett par år. Om inte konken tar oss före.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer