-Sputnik-: Jokinen är ett jävla kräk, det räcker så. Han kan dra åt helvete.
Nu vill jag inte se en Finnjävel till i den här föreningen på många år. Våran framtida satsningen borde bli på Svenska spelare och ledare, som faktiskt vill vara här.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu vill jag inte se en Finnjävel till i den här föreningen på många år. Våran framtida satsningen borde bli på Svenska spelare och ledare, som faktiskt vill vara här.