-Sputnik-: Det tycker inte jag heller. Det var just alla Finnjävlar jag är less på. Kapanen och Jokinen fick förtroende att bygga vidare den här föreningen i framtiden, det snackades om stora visioner, det skulle jobbas långsiktigt. Men sen drog dom som avlöningar med några veckors mellanrum och pissade hela klubben i ansiktet. Dom sätter en massa människor som jobbar i föreningen i skiten, sen har dom lurat hit en massa spelare med nåt som inte längre finns kvar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...