OlliJanne: Tycker lite synd om er som har skaffat Ollinick och inte kan byta tillbaka. Hoppas att den som styr sidan kan åtgärda detta så ni slipper vara fast i denna jobbiga händelse i 1 år till och vi påminns om den.
De bör fixa en sportchef inom ett par veckor kan man tycka. När finalen är klar, vilket kan vara redan på torsdag så får vi nog rätt snart veta om det blir Stridh eller inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer