1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2878525

Sv: Silly Season 2025-26
Villervalla: Jag tillhör verkligen inte nån av Nubbens främsta supportrar de senaste 10ish åren men jävlar ändå vilken Timråhjälte han är! Jag skulle verkligen inte motsätta mig en permanent stor banderoll el liknande bakom västra stå med "In Nubben we trust". Spelar ingen roll om han kliver av och vi får en ny sc, nån tröja får han aldrig hissat så nåt sånt har han fan tjänat ihop till

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: jag hoppas alla har tillräckligt långt minne angående Nubben, om det nu skulle vara så jävligt att vi ligger dyngsist efter de 10 1a omgångarna till hösten.
Och med det menar jag att om folk tänker börja skrika efter hans avgång, så gör det åtminstone med lite värdighet

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: "nån tröja får han aldrig hissat"

Västen då?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer