1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2878528

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: jag hoppas alla har tillräckligt långt minne angående Nubben, om det nu skulle vara så jävligt att vi ligger dyngsist efter de 10 1a omgångarna till hösten.
Och med det menar jag att om folk tänker börja skrika efter hans avgång, så gör det åtminstone med lite värdighet

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
JanneH: Lugnt för min del, jag har varit igenom alla de faserna redan och kan ändå inte släppa vilken jävla respekt jag har för karln. Vi har gått upp och åkt ur med Nubben. Jag har suckat åt "Nubben-värvningar" och spytt galla åt hans skedande med Freddan. Summasumarum kvarstår, förmodligen har ingen ändå betytt mer för vår klubb

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer