Kulltorp: Såklart vi behöver ett nytt hungrigt namn för framtiden! Men att ha våran Nubbe att luta sig mot när det blåser är få förunnat.
Men samtidigt är det ju Nubben som byggt alla lag som lyckats ta sig till kvartsfinaler och semifinaler.
Så jag känner iaf ingen panik. Nu har vi god tid på oss att hitta kompetenta personer som ska Timrå framåt och dra stor lärdom av hur det vart med Jokeinen och Kimmo.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men samtidigt är det ju Nubben som byggt alla lag som lyckats ta sig till kvartsfinaler och semifinaler.
Så jag känner iaf ingen panik. Nu har vi god tid på oss att hitta kompetenta personer som ska Timrå framåt och dra stor lärdom av hur det vart med Jokeinen och Kimmo.