1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2884507

Sv: Apropå nånting...
Jag tycker det är bra att Nubben är på gång att skaffa ny målvakttränare och assisterande. Den personen som spyr galla över detmåste må otroligt dåligt.
Om tycker det är så dåligt kan han väl tippsa Nubben om hur han skall agera. Nubben gör ett bra arbete tror inte det finns en uppsjö av målvakt eller assisterande tränare på marknaden.
Heja Nubben

BARA TIKARE..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Man kan ha åsikter om behovet av båspersonal vs ytterligare spelare. Men var för fan rimliga. Vad tjänar t ex en videocoach? 30-40.000? Vad kostar en spetsback? 200.000?

Sv: Apropå nånting...
solbacken: behöver vi verkligen en ny assisterande? Vi har väl redan Marklund och Madsen. Den sistnämnde hade ju nyligen succé i VM med Danmark som just assisterande. Är en av dem på väg ut?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer