Man kan ha åsikter om behovet av båspersonal vs ytterligare spelare. Men var för fan rimliga. Vad tjänar t ex en videocoach? 30-40.000? Vad kostar en spetsback? 200.000?
Timrå Isstadion: Då tar jag hellre än spetsback i januari/februari än en videocoach i augusti. Speciellt som vi har 3 tränare + målvaktscoach redan. Det är min åsikt
Problemet är väl att vi redan har två assisterande för mycket. Så lägg till en videocoach så har du din toppback. Vi har ju det mest överbefolkade båset i ligan
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer