1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2886567

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: "knappt platsade i Timrå" är väl att ta i men jag kan inte påstå att nån av oss här pratat om honom som mer än en 3e kedjespelare och när NHL börjar värva från SHL-lagens 3-4e kedjor då är det något seriöst fel på hela systemet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: "någon" med välsmort munläder lär ha snackat upp honom ordentligt. Kanske samme Någon som lovade att "vi skulle orka åka mer skridskor än något annat lag", "Dalle kommer spela PK redan den här säsongen", och "jag kommer prata svenska efter jul"?

Önskar verkligen Lundmark all lycka till, men att han får chansen redan nu är obegripligt.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja, jag kanske överdrev en aning, men jag tror min andemening kom ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer