JanneH: Ett problem var väl att kepsfinnen aldrig lyckades med sitt ”revolutionerande” presspel heller. Vi hade inte karaktärerna i laget som checkade fast motståndarna i offensiv zon. Dahlén, Hållander, EP osv. kunde absolut få tryck i offensiv zon långa stunder men ofta då vi hade transporterat in pucken själva.
SHL verkar inte föra statistik över spelvändningar och det är ju lika tragiskt som beklagligt för det hade varit kul att se hur vi stod oss där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SHL verkar inte föra statistik över spelvändningar och det är ju lika tragiskt som beklagligt för det hade varit kul att se hur vi stod oss där.