Kulltorp: Jag förutsätter att Brynäs tar guldet i år. Nåt annat är en liten skräll. Bara att kolla deras trupp nu och vilka dom kan sätta upp i PP. Bäckström lägger mackor och Silfverberg pangar in dom precis som firma Bäckström/Ovechkin gjorde men i SHL blir det en lightversion dock fullt tillräcklig…
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara att kolla deras trupp nu och vilka dom kan sätta upp i PP.
Bäckström lägger mackor och Silfverberg pangar in dom precis som firma Bäckström/Ovechkin gjorde men i SHL blir det en lightversion dock fullt tillräcklig…