1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892180

Sv: Apropå nånting...
Peja: ah du kollar poäng. No shit att det blev så om du kan läsa mitt inlägg. Han gjorde typ alla dessa 36 i slutdelen när det lossnade. Spelar du dum eller? Han spelade lika bra hela tiden försöker jag ju säga. Hört talas om torka?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Så du menar att han gjort 1,5 fantastisk säsong och går i taket över ”one hit wonder”?

Nä, jag menar inte att han var skitdålig innan. Men han var knappast en spelare som blev erbjuden envägskontrakt i NHL efter 23/24. Om han återvänder till Timrå om 2 år tror i alla fall inte jag att det är självklart att han kommer att vara en av seriens absolut bästa spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer