Gathlopp: Så du menar att han gjort 1,5 fantastisk säsong och går i taket över ”one hit wonder”?
Nä, jag menar inte att han var skitdålig innan. Men han var knappast en spelare som blev erbjuden envägskontrakt i NHL efter 23/24. Om han återvänder till Timrå om 2 år tror i alla fall inte jag att det är självklart att han kommer att vara en av seriens absolut bästa spelare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, jag menar inte att han var skitdålig innan. Men han var knappast en spelare som blev erbjuden envägskontrakt i NHL efter 23/24. Om han återvänder till Timrå om 2 år tror i alla fall inte jag att det är självklart att han kommer att vara en av seriens absolut bästa spelare.