Karlsson74: En stor del i att Brynäs hade ett billigt lag var att man hade ett ganska litet antal spelare i truppen. Det funkade eftersom man inte råkade ut för skador förrän i säsongens absoluta slutfas. Om du lägger på 3-4 spelare i en trupp så stegrar totalen ganska mycket, även om de bara har SHL-medellön.
Nästa säsong kommer Brynäs att ha bredare och dyrare trupp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nästa säsong kommer Brynäs att ha bredare och dyrare trupp.