Rip Kirby: Jag tycker man ska försöka få in ännu mer reklam! Ser några möjligheter till stålar in... Under skridskorna finns ju exempelvis massor av plats. Endera köra clean som jävla Brynäs eller ha fucking jävla mest sponsorer!
Går det inte att sätta sådana där mugghållare på hjälmarna? Där kan dom ha några flaskor med trevliga prylar från bästa Gör det med RW. Med doft av badskum.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Går det inte att sätta sådana där mugghållare på hjälmarna? Där kan dom ha några flaskor med trevliga prylar från bästa Gör det med RW. Med doft av badskum.
Inget jävla mellanmjölk tack;)