Kulltorp: Nä det kommer det inte blir inom överskådlig framtid fast behovet är stort, så stort att det blir stagnation i föreningen idag, något måste göras någon annanstans eller på samma ställe. Publikkapaciteten måste öka med åtminstone 1000 pers, fler loger och trafiksituationen måste förbättras både för de som åker bil och de som åker buss. Rent bedrövligt att man måste åka en halv mil i krypfart med ständiga stopp när motorvägen går 50 meter ifrån.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer