{10774}: "Dom som åkt kommunalt eller dom som promenerar till hallen."
Man kan faktiskt vara flera i bilen, sonen brukar köra. En öl före match och en snabb jävel i pauserna. Stressigt som fan med de i pauserna. Nä man skulle kunna ta med sig ut till hallen. Alternativt ha en balkong där man kan hänga och ta en öl och kolla matchen. Varför ska enbart de som sitter i logerna och uppe på nuvarande balkong ha den fördelen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man kan faktiskt vara flera i bilen, sonen brukar köra. En öl före match och en snabb jävel i pauserna. Stressigt som fan med de i pauserna. Nä man skulle kunna ta med sig ut till hallen. Alternativt ha en balkong där man kan hänga och ta en öl och kolla matchen. Varför ska enbart de som sitter i logerna och uppe på nuvarande balkong ha den fördelen?