Kulltorp: Hade jag fått välja så hade vi satt den närmare bröstet, som en "haklapp". Känns lite malplacerat med all reklam över och loggan så långt ner.
Kanske att man kunnat köra reklamen under loggan istället..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Känns lite malplacerat med all reklam över och loggan så långt ner.
Kanske att man kunnat köra reklamen under loggan istället..