1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2902577

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Senast vi slog dom i Linköping var i hemvändarnas första säsong vill jag minnas. Då Ante körde sin rockad och tog ut målvakten på övertid?
Alltså säsongen 22/23.

Vi slog dom ju dock också på hemmaplan med just 6-2. Om det var den du tänkte på kanske?

Linköping har väl mer blivit vårt boogey team de 2 senaste säsongerna innan denna egentligen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Har ändrat mig. Tycker att Jakob Johansson ska få chansen i mål imorgon och få riva av sitt LHC-plåster en gång för alla. Om han storspelar som han kan kan vi vinna och ha en målvakt med självförtroende som kan stå fler matcher på raken. JJ var bättre än Juel på försäsongen och bör få chansen

Ps Låt Boyce spela i 4e kedjan också. Han kämpar och sliter och gör sällan en dålig match.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Ja det stämmer säkert. Dags i morgon då även om jag inte har några större förväntningar

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...