-Sputnik-: Har ändrat mig. Tycker att Jakob Johansson ska få chansen i mål imorgon och få riva av sitt LHC-plåster en gång för alla. Om han storspelar som han kan kan vi vinna och ha en målvakt med självförtroende som kan stå fler matcher på raken. JJ var bättre än Juel på försäsongen och bör få chansen
Ps Låt Boyce spela i 4e kedjan också. Han kämpar och sliter och gör sällan en dålig match.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ps Låt Boyce spela i 4e kedjan också. Han kämpar och sliter och gör sällan en dålig match.