Kulltorp: Ja, man kanske skulle ha byggt lite annorlunda. Just nu känns det som vi har många fina namn i vårt kära lag. Men inte riktigt synergierna mellan spelare som man kanske hade velat se.
Sen kan de också glänsa till i vissa matcher, det kan ju alla. Men min upplevelse är inte att vi har en kedja som i grunden matchar varandra fullt ut och får bra snurr på grejorna. Tycker Wedda - Lander - Genborg kedjan är den som fått bäst stäm hittills, men då blev tyvärr Wedda osynlig i senaste matchen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen kan de också glänsa till i vissa matcher, det kan ju alla. Men min upplevelse är inte att vi har en kedja som i grunden matchar varandra fullt ut och får bra snurr på grejorna. Tycker Wedda - Lander - Genborg kedjan är den som fått bäst stäm hittills, men då blev tyvärr Wedda osynlig i senaste matchen.