1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2904070

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
Kulltorp: Jo men alltså. Konstruktiv kritik måste man ju alltid få ge. Me personliga påhopp och låga poänger är ju en annan sak.
Det är ju trots allt en prestations-sport och vi supportrar betalar rätt mycket pengar(för en vanlig dödlig) för att bidra till rätt fina löner hos spelarna. Hur många härinne lyfter ens typ 80k i månaden som Juel, som vi tycker är "underbetald"?

Obs, jag tog endast Juel som exempel för att lyfta poängen med lön. Inte hans prestation på isen.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-09-16
-Sputnik-: påhopp och låga poänger är också något man får ta, lära sig skaka av. Kan spelare slå en annan spelare i pungen för att den blir arg, ja då får vi nog också tappa det med lite ord när pulsen är på 140. Känslor, vackert.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...