Ursäkta om jag är lite crazy och skriver i matchtråden.
Snortufft och väldigt intressant på förhud. Som Knylan konstaterar: ifjol stod vi med Thinking CAP! på, men hamnade direkt i en parterr som vi aldrig tog oss ur. Hjälplös påsättning i 60 minuter.
TS k a n ha något annat på gång. Tredjeperren mot Plastsjö bränner fortfarande mysigt på näthinnan. Kan vi fortsätta med den kollektiva, fokuserade försvarsinsatsen finns klar potential att störa på ett annat sätt. Men, svårt blir det. Poäng känns som bonus, men en insats som vibbar framtidstro möjlig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snortufft och väldigt intressant på förhud. Som Knylan konstaterar: ifjol stod vi med Thinking CAP! på, men hamnade direkt i en parterr som vi aldrig tog oss ur. Hjälplös påsättning i 60 minuter.
TS k a n ha något annat på gång. Tredjeperren mot Plastsjö bränner fortfarande mysigt på näthinnan. Kan vi fortsätta med den kollektiva, fokuserade försvarsinsatsen finns klar potential att störa på ett annat sätt.
Men, svårt blir det. Poäng känns som bonus, men en insats som vibbar framtidstro möjlig.