JanneH: lilja är ju ingen poäng spruta utan gör han sina +20 i år så är de riktigt bra o han har många andra kvaliter . heiki kommer ju mer han får gnugga har väll haft 2 i stolpen o med genborgs otroliga jobb framför kassen i pp kommer heiki snart börja stänka dit . vi får inte glömma att hållander hade en trög start när han åter vände . tålamod
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
vi får inte glömma att hållander hade en trög start när han åter vände . tålamod