1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906773

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: När ska Lilja och Heikkinen ta och presentera sig da? Än så länge har vi väl inte sett värst mkt av våra två prestige-värvningar. Nä fan nu får jag lugna mig lite.. vi har 3 segrar av 4 möjliga men på sikt blir det dyrbart om det visar sig att vi värvat 2 nya Sebbe Ohlsson

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja ska man vara ärlig så har ju vi inte fått sett någon produktion på bredden så värst mycket? Kedjorna börjar kugga i mer och mer spelmässigt men det mesta har ju kretsat kring Dahlén i offensiven än så länge. Får hoppas vi har sparkapital i Heikkinen, Lilja, Eriksson osv.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: lilja är ju ingen poäng spruta utan gör han sina +20 i år så är de riktigt bra o han har många andra kvaliter . heiki kommer ju mer han får gnugga har väll haft 2 i stolpen o med genborgs otroliga jobb framför kassen i pp kommer heiki snart börja stänka dit .
vi får inte glömma att hållander hade en trög start när han åter vände . tålamod

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer