1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2906779

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja ska man vara ärlig så har ju vi inte fått sett någon produktion på bredden så värst mycket? Kedjorna börjar kugga i mer och mer spelmässigt men det mesta har ju kretsat kring Dahlén i offensiven än så länge. Får hoppas vi har sparkapital i Heikkinen, Lilja, Eriksson osv.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : ingen bredd på produktionen? 4 spelade matcher med 12 olika spelare som gjort poäng varav 3 backar som gjort mål. 9eolika forwards, det är 3st kedjor som producerat på endast 4 matcher. Det kallar jag för utspridd produktion iaf. 8a olika målskyttar tex.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : ja två senaste har vi väl en välkuggad defensiv att tacka för poängen.
Men bara fyra matcher än, det kommer säkert släppa för fler offensiva pjäser.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer