Zäta75: Ja ikväll tycker jag att vi börjar hamra i de första spikarna i HV-kistan. Skenbart lugn där än så länge men 5 raka torsk, ja då lär snålvindarna vid Vätterns strand ta i
steveroper: Ja inte lika kaos i HV som LHC förvisso men en femte raka för HV ikväll då är förmodligen spikarna på väg...
Intressant läsning om samarbetet Jacke haft med Nisse Landen genom åren. Var nog bra att Timrå tog han som målvaktsteänare och speciellt då kanske för Jacke...😁👍
Skulle tro att Juel står mot Djyrgårn och Jacke ikväll.
Nubben och TS är nog extra taggade så de får väl slå in de första spikarna...💪🔨
steveroper: Även intressant att se hur det går för Linköping ikväll om de får 5:e raka torsken samt Djurgården efter 2 storförluster om de lyckas stoppa blödningen borta mot Luleå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer