steveroper: Även intressant att se hur det går för Linköping ikväll om de får 5:e raka torsken samt Djurgården efter 2 storförluster om de lyckas stoppa blödningen borta mot Luleå.
Zäta75: Det är väl ganska troligt att båda förlorar? Både Rögle och Luleå är svårslagna på hemmais och kommer förmodligen när allt summeras i vår ligga före både LHC och DIF. Men det ska ju spelas om det och jag tror knappast att varken LHC eller DIF har planerat att förlora.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer