Zäta75: Det är väl ganska troligt att båda förlorar? Både Rögle och Luleå är svårslagna på hemmais och kommer förmodligen när allt summeras i vår ligga före både LHC och DIF. Men det ska ju spelas om det och jag tror knappast att varken LHC eller DIF har planerat att förlora.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är väl ganska troligt att båda förlorar? Både Rögle och Luleå är svårslagna på hemmais och kommer förmodligen när allt summeras i vår ligga före både LHC och DIF. Men det ska ju spelas om det och jag tror knappast att varken LHC eller DIF har planerat att förlora.