Jag har i alla fall två DIF-TIK-sitt-biljetter som tråkigt nog nu inte kommer att kunna användas av två TIK-fans:( Sektion A11. Dessa överlåter jag gärna till två TIK-are. Mot inköpspris. Early bird 145 SEK/st. Hör av er med PM om intresse finnes.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har i alla fall två DIF-TIK-sitt-biljetter som tråkigt nog nu inte kommer att kunna användas av två TIK-fans:(
Sektion A11.
Dessa överlåter jag gärna till två TIK-are. Mot inköpspris. Early bird 145 SEK/st.
Hör av er med PM om intresse finnes.