+ 2
Inlägg: 2910014
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Labban: ne man ska inte va nöjd över en torsk men isf kan vi ju hitta nått mellan ting då du efter 2 bortamatcher med 3p med hem börjar befara att vi ska lägga oss ner o dö o förlita oss på andra lag.
mot hv var vi inte bättre än dom men heller inte sämre. ikväll va vi bättre men ändå uppträdde vi oengagerade o slarviga. ska vi enas om att vi måste skruva upp fokus men att vi ändå verkar ha något som kan bli bra denna säsong?
mot hv var vi inte bättre än dom men heller inte sämre. ikväll va vi bättre men ändå uppträdde vi oengagerade o slarviga. ska vi enas om att vi måste skruva upp fokus men att vi ändå verkar ha något som kan bli bra denna säsong?
+ 2
Vi hade chans att skaffa oss lite andrum nedåt i tabellen men nu kan vi hamna på plats 10 om vi gör en lika dålig match nästa mot Rögle.
Jag är missnöjd.