1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2910022

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Labban: ne man ska inte va nöjd över en torsk men isf kan vi ju hitta nått mellan ting då du efter 2 bortamatcher med 3p med hem börjar befara att vi ska lägga oss ner o dö o förlita oss på andra lag.

mot hv var vi inte bättre än dom men heller inte sämre. ikväll va vi bättre men ändå uppträdde vi oengagerade o slarviga. ska vi enas om att vi måste skruva upp fokus men att vi ändå verkar ha något som kan bli bra denna säsong?

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
SKRIDSKOSKENAN: spelmässigt i det inledande. Omgångarna ser det bättre ut än det gjort på många många år ..vi är inte utspelade i någon av matcherna. ändå målar vissa upp fan på väggen efter en förlustmatch som vi mycket väl kunde ha vunnit .med lite flyt .
Så typiskt Timrå supporter mentalitet ..
Spöar vi Rögle på tisdag är vi naturligtvis kungar igen alla förluster bortglömda ..spelare ska ha statyer och vårt första SM guld jättenära...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer