Per HApps: Nä men de är ju lite sköna och bekväma idag. Läng bussresa hem väntar. Man går in på 70%. Den här matchen har man sett 1000ggr förr. Vi möter ett skadeskjutet Malmö, ställer in skridskorna och skänker bort 3 poäng. Been there, done that..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den här matchen har man sett 1000ggr förr.
Vi möter ett skadeskjutet Malmö, ställer in skridskorna och skänker bort 3 poäng.
Been there, done that..