1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931033

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
-Sputnik-: Jag tar åtminstone med mig att det är underbart att se Timrå dominera en match fullständigt och göra fyra mål i två perioder. Resten struntar jag i för det går inte mer än att vinna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Woody Jokinen: Jag njuter till fullo. Hoppas på 7 eller 8 noll så vi får rejält plus i +-. Kan vara avgörande i slutändan för att nå slutspel.

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Woody Jokinen: Ja absolut. Givetvis glädjs man att se att vi kan göra mer än max 2 mål. Men komiskt med de som kommer med pekpinnar och tror man firar som ett SM guld och vänder kappan efter vinden.

HV är uselt och vi lyckas för en gång skull utnyttja det!
Det finns hopp att slippa kval och klappkassa lag som HV. Det tar jag med mig!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer