Woody Jokinen: Ja absolut. Givetvis glädjs man att se att vi kan göra mer än max 2 mål. Men komiskt med de som kommer med pekpinnar och tror man firar som ett SM guld och vänder kappan efter vinden.
HV är uselt och vi lyckas för en gång skull utnyttja det! Det finns hopp att slippa kval och klappkassa lag som HV. Det tar jag med mig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
HV är uselt och vi lyckas för en gång skull utnyttja det!
Det finns hopp att slippa kval och klappkassa lag som HV. Det tar jag med mig!